1/13/2019

KAHDEN VIIKON TEHOSTARTTI

Muistatko postaukseni UUSI VUOSI, UUSI ALKU, UUSI MINÄ ?

Alku-valmennus alkaa huomenna.
Olen nyt vajaa kaksi viikkoa noudattanut tehostarttia, mahdollisimman tunnollisesti.

Yhtenä iltana kärsin ihan kauheasta suklaahimosta ja otettiin pojan kanssa molemmat 6 palaa suklaata. Omani jätin syömättä. Kun asiaa mietin ja suklaita lautasella katselin, ei minun oikeastaan tehnyt niitä edes mieli. Olin vain tottunut syömään jotain illalla samalla kun katson tv.tä.
Kolmantena päivänä iski ihan järkyttävä päänsärky, luulen sen johtuvan osittain ainakin sokerittomuudesta. 
Olo oli vähän kuin viininmaistajaisten jälkeisenä aamuna. Tiedät ehkä ne aamut kun ajattelet että olisi voinut jättää ne viimeiset juomatta.. huh, ne aamut ovat todella rankkoja.
Ja onneksi myös erittäin harvinaisia! Itselläni ainakin.
Parin päivän jälkeen olo oli jälleen energinen ja jotenkin kevyempi. Ja huomasin myös turvotuksen vähenneen, sormuskin sujahti jälleen sormeeni vaivattomasti. 

Tämän kahden viikon aikana nälkä ei ole ollut kertaakaan.

Tässä esimerkiksi yhden päivän syömiset:

Aamupala (8.00)
Iso lasillinen vettä, kahvi, smoothie
Päivällinen (11.00)
Jauhelihakeitto
Välipala (14.00)
Munakas
Illallinen (18.00)
Kanawokki





Minun Alkuni perustuu nyt pelkkään syömiseen ja odotan innolla huomenna tapahtuvaa starttia - 
reseptivihkoineen sekä tehtävineen.

Ja tiedättekö mitä, painoni on nyt pudonnut 2,5kg - kymmenessä päivässä!
Mikä myös parasta, oon saanut nukuttua paremmin. Nukahdan illalla helpommin ja herään aamulla vasta kellon soidessa. Kävin myös viikolla kahtena aamuna kuntosalilla (siis oikeasti ihan aamulla, olin salilla klo 4.30), ihan sitten huippua!

Tästä on hyvä jatkaa!

- Sari

Hei, kannattaa ottaa myös instatilini seurantaan!


Ps. Voit tutustua alkuun tästä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti